Blogia
zaidabel

Educar?

Aínda que tivese a sorte de dentro de dous anos ou tres poder estar dando clase creo que non estamos preparados para tan importante tarefa. Pero xa non é só o típico medo de afrontar unha nova situación,responsabilidade... E que polo menos no meu caso non teño os coñecementos suficientes, que lle vou decir a un neno cando me pregunte algo ó que eu non sei responder. Todos estos anos da vida se a nós nos educaran meior estariamos máis capacitados, pero ata fai pouco para nos aprender era chapar pa durante unha semana unha serie de aspectos,temas e logo se se olvida que máis daba. Como futura educadora como vou lograr non caer no erro no que sempre caen a maioría dos docentes, e que é imposible!?Cada vez doume conta que son máis inculta e moitas veces lembro cando era máis nova e miña nai decíame mira esto é un sauce, esto un olmo...e eu decíalle  si si, pero non lle facía moito caso e agora arrepíntome!

0 comentarios